شير آبسردکن آبنوش
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

گروه توليدي صنعتي جلگه با نزديک به دو دهه سابقه توليد شيرآلات آبسردکن، شير مايع، مخازن جامايع صابون، فواره، انواع قطعات برنجي و شيرآلات ساختماني افتخار اين را دارد که اينک در خدمت هموطنان عزيز باشد. اين گروه توليدي با ارائه مستمر خدمات پس از فروش در سطح کشور اميد دارد که بتواند رضايتمندي تمام را براي همکاران گرامي به ارمغان بياورد.

شير آبسردکن آبنوش

شيرهاي آب انواع مختلفي دارند؟

انواع مختلفي از شيرهاي آب را مي توان از مواد مختلف تهيه کرد. آنها شامل پلاستيک ، برنج ، چدن ، لوله گالوانيزه ، برنز ، فولاد ضد زنگ ، فولادهاي آلياژي و فلز اسلحه هستند. اين مواد بسته به کاربرد مورد نظر معمولاً يافت مي شوند.

فولاد آلیاژی  فولادی است که با عنصرهای گوناگون به صورت آلیاژ درآمده، برای بهبود ویژگی‌های مکانیکی فولاد می‌توان از ۱٫۰ تا ۵۰٪ از وزن آن را آلیاژ کرد. آلیاژهای فولاد دو دسته‌اند: فولاد کم‌آلیاژ و فولاد پُرآلیاژ. تفاوت میان این دو، می‌توان گفت، قراردادی است: اسمیت و هاشمی تفاوت این دو را در ۴٫۰٪ دانسته‌اند در حالی که گروه دگرمو آن را در ۸٫۰٪ می‌دانند. در حالت کلی وقتی صحبت از «آلیاژ فولاد» می‌شود منظور فولاد کم‌آلیاژ است.

 

چگونه مي توان يک فوران آبسردکن را تعمير کرد؟

چگونه مي توان يک خنک کننده آب را درست کرد

در صورت خالي نبودن بطري آب را از کولر خارج کنيد. ...

دهانه آبسردکن جديد را داخل کولر آبي پيچ کنيد و به آرامي فواره را در جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد تا سفت شود. ...

با چرخش در جهت عقربه هاي ساعت مطمئن شويد که زبانه براي روشن کردن فواره خوب محکم شده است تا سفت شود.

 

چگونه شيرها براي کنترل جريان آب استفاده مي شوند؟

در بيشتر موارد ، سوپاپ ها به نوعي از مانع مکانيکي - به عنوان مثال يک صفحه ، يک توپ ، يک ديافراگم - متکي هستند که مي توانند وارد شده و از جريان جريان مواد عبوري خارج شوند. بعضي از شيرها به عنوان انواع خاموش طراحي شده اند ، در حالي که برخي ديگر کنترل بسيار خوبي از عبور محيط دارند.

 

چگونه از شير در خانه شما استفاده مي شود؟

به ساده ترين اصطلاح ، شير آبسردکن آبنوش يک وسيله مکانيکي است که براي مسدود کردن يک لوله به طور کامل يا جزئي براي تغيير مقدار گاز يا مايعاتي که از طريق آن لوله عبور مي کند ، طراحي شده است. دريچه اي که آب را کنترل مي کند معمولاً در شير آب آشپزخانه ، حمام و در خطوط سرويس براي کنترل ميزان آب وارد خانه شما استفاده مي شود.

 

براي خاموش کردن آب از چه نوع سوپاپي استفاده مي کنيد؟

شيرهاي توپي شايد قابل اطمينان ترين نوع شيرها باشد و معمولاً براي خاموشي هاي اصلي آب و خاموش شدن خطوط شاخه استفاده مي شود.





:: برچسب‌ها: فولادهاي آلياژي,خطوط سرويس,لوله گالوانيزه ,لوله گالوانيزه ، برنز ، فولاد ضد زنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: